Vil du være medlem?

Hvis du gerne vil støtte vores arbejde for gadedyrene, kan du blive medlem af Dyrlæger uden Grænser – det koster kun kr. 250,- årligt.

KØB ET MEDLEMSKAB

Køb et firmamedlemskab

Hvis dit firma gerne vil støtte vores arbejde for gadedyrene ude i verden, kan du købe et firmamedlemskab  – det koster kun kr. 2.500,- årligt.

KØB ET FIRMAMEDLEMSKAB

Nytårshilsener fra vores samarbejdspartnere

Vi har fået flere nytårshilsener fra vores samarbejdspartnere rundt om i verden og her kan I læse et par af dem. Det er tydeligt at projekterne har behov for vores støtte, men også hvor meget de hjælper gadedyrene med de midler som de modtager.

DYRENE I UKRAINE!

Dyrene i Ukraine har fortsat brug for hjælp, og selvom vores indsamling nu er stoppet, fortsætter Foreningen Dyrlæger uden Grænser med at støtte shelterne i Ukraine, og i de omkringliggende lande.

Midlerne er vigtige og med til at gøre det muligt for dem at købe foder, medicin og andre fornødenheder.

Tak for jeres fantastiske støtte – midler øremærket til Ukraines dyr bruges til at hjælpe som de ukrainske dyr.

Øvrige midler går at vores øvrige projekter – alt sammen ubeskåret!

Video om et ABC projekt

Hjørnestenen i vores arbejde er Animal Birth Control-projekter – i daglig tale ABC-projekter – som er med til at mindske gadedyrsbestanden i de områder, hvor koncentrationen af gadedyr er stor.

Dette er et sikkert middel til at sikre sig at gadedyrene ikke formerer sig og at den gadedyrsbestand som er i området er sund og kan leve i et godt samspil med den lokale befolkning.

Firmamedlemskaber & sponsorer

Foreningen består af en bestyrelse som arbejder – ulønnet – med at finde gadedyrsprojekter rundt om i verden. Det vigtige er at projekterne arbejder med Animal Birth Control programmer (ABC-programmer i daglig tale) samt at man arbejder for at nedbringe antallet af rabies-ramte gadedyr.

Bestyrelsen skal bestå af mindst en dyrlæge, som har mulighed for at vurdere det enkelte gadedyrsprojekt, for at sikre at det lever op til foreningens formål og mission.

Vi støtter flere organisationer i udlandet, som gerne tager i mod frivillige, som i kortere perioder gerne vil hjælpe dem i deres arbejde med de lokale gadedyr.

Du skal selv kontakte den enkelte organisation og lave en aftale med dem, hvis du har lyst til at rejse ud for at hjælpe. Når du har en aftale på plads med den enkelte organisation, er du velkommen til at skrive til os om støtte til dit ophold.

Derudover søger foreningen gerne frivillige, som kan hjælpe med f.eks. medlemshvervning, etablering af nye firmamedlemskaber eller andre lignende opgaver.

Skriv til os på info@fdug.dk, hvis du gerne vil bidrage med din tid og energi til foreningens fremme eller hvis du vil søge støtte til dit ophold.